Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.07.2008 18:12 - Камината
Автор: zeus Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4394 Коментари: 5 Гласове:
0



 image


    
Навън е студено. Снегът е затрупал всичко. Гледам звездите през прозореца – красиви са в кадифената нощ. Снегът отразява светлината им и всичко наоколо изглежда призрачно. Огънят в камината гори и изпълва стаята с приятна, успокояваща и отпускаща топлина. Заставаш до мен. Вече не сме непознати. Зная за какво копнея в тази вечер. Питам се дали и ти го знаеш.

Вдигам ръка и пръстите ми нежно погалват лицето ти.

Казваш ми тихо – Ела! – хващаш ме за ръка и се дръпваме навътре в стаята. Обичам камината през зимата. Няма нищо по-естествено от това, че сядаме пред нея на меката, гъста кожа. Огънят хвърля ярки отблясъци наоколо.

Телата ни се сгряват. Усещам мисълта ти. И двамата не помръдваме, но някъде пред нас, сред пламъците, желанията ни се преплитат и се сливат в едно. Взираме се в огъня като омагьосани.

-         Краката ти се зачервяват от горещото – казваш ми.

По топлината, която плъзва по шията ми, разбирам, че не само там съмзачервена.

Протягаш ръка и галиш краката ми. Чувствам се като хипнотизирана от докосването ти. Усещането се разлива като вълна по цялото ми тяло. Вълнувам се.

-         Моля те! – хващам ръката ти, и ти сплиташ пръсти с моите – О, Господи! 

Навеждаш се и докосваш устните ми. Очаквах тази целувка. Като че ли цяла вечност. Устните ти са меки и хубави. Моите са податливи. Кръвта в тялото ми се съживява. Възможно ли е една проста целувка да ме накара да се чувствам по този начин?

Простенвам.

Ти се откъсваш отустните ми и се отдръпваш, за да ме погледнеш. Зная, че изглеждам замаяна.. Страните ми са зачервени, а устните ми са останали полуотворени. В този миг ме обзема страх, че може да не ме целунеш отново. Светлината на огъня прави лицата ни да изглеждат пламнали. Не мога да разбера от огъня в камината ли изгарям или от огъня в мен. Искам да се притисна в теб. Искам. Бавно ме придърпваш към себе си. Устните ни се сливат отново. Удоволствието пропълзява в тялото ми. Усещам бавния ритъм на надигащо се желание. Ти вземаш ръката ми и бавно я плъзваш по гърдите си. Като че ли отгатваш моето желание и сам ми даваш това, което искам. Усещам как заравяш пръсти в косата ми, притискаш ме към себе си. Питам се дали и ти изпитваш същото желание като мен?

     Милвам устните ти със своите. Искам да ги слея. Усетил си стремежа им, разтваряш ги и езикът ти намира път през тях. Сърцето ми бие учестено. Имам чувството, че стоя на ръба на тъмна пропаст и всеки миг ще полетя в празното пространство. Толкова съм безтегловна. Бавно повтарям всичките ти действия. Хапя леко устните ти. Страхувам се да не те заболи. Поемаш езика ми и ме увличаш все повече и повече. Цялото ми същество се съсредоточва върху целувката. Потръпвам от наслада и се извивам в по-удобна поза. Краката ми са разголени и кожата под нас ги гали възбуждащо.

Неволно или не захапваш долната ми устно и изпитвам лека болка. Но миг след това ме връхлита вълна от удоволствие. Целувам те. Милвам те с любов. Галя те – устните, лицето, ушите, шията. Устните ти са горещи, дъхът парещ. Изгарям. Огънят в камината се е разгорял неимоверно. Треперя. Неусетно ръцете ми обгръщат тялото ти и аз се предавам на желанието да те докосвам, да те галя, да чувствам тялото ти. Усещам как реагираш на докосванията ми. Омаяна съм от откритието си, когато ме питаш – Искаш ли да те погаля аз?

Застивам. Сладостна отмала се разлива по цялото ми тяло. Преди да открия гласа си да ти отговоря, докосваш гърдите ми. Задъхвам се. Идва ми да се разплача.

-         Толкова е хубаво да ме галиш- - прошепвам.

Пръстите ти милват гърдите ми. Слагам ръцете си на китките ти, но не ги отмествам. Жадувам за ласките на ръцете ти. Гледам те в очите. Разбираш ме. Смъкваш халата от рамене ми и нежно ме полагаш върху кожата. Покриваш ме с тялото си. Усещам, че възбудата достига и теб. Забелязваш нетърпението ми. Гледаш ме, докато ръцете ти се плъзгат по тялото ми. Очите ми се притварят. Тялото ми се устремява към теб. Притискам се към гърдите ти и сякаш се сливаме в едно. Галя шията ти, заравям пръсти в косата ти.

     Ласките ти ме влудяват. Не съм в състояние да разсъждавам. Усещането и чувството ме поглъщат напълно. Желание. Страст. Копнеж.Обсипвам те с целувки. Очарована съм от досега с тялото ти, то усещането, че си до мен, от това, че усещам потръпването ти под пръстите си. Обожавам скута ти, лицето си в гърдите ти, скриването си в теб. Щастлива съм, че си тук. Не се страхувам от мрака навън с теб.

-         Не ме пускай!

Чувствам гърдите си до твоите, пръстите ти по гърба си, собственото ми замиране ивъзраждане. Вдигам лице към теб и те целувам. Устните ни се впиват. Бавно и упоително. Сякаш огън изгаря ръцете ми. Толкова си топъл. Плъзгаш ръцете си по гърба ми, повдигаш ме и ме притискаш към себе си. Не мога да издам звук в този момент. Устните ти, езикът ти нежно галят гърдите ми. Чувам как стена. Устните ти слизат все по-надолу и по-надолу.  Тялото ми се напряга и опъва като тетива. Целувките ти ме подлудяват, езикът ти предизвиква усещания, които рядко се изпитват. Галиш ме с устни и език. Струва ми се,че не мога да говоря, да дишам, да се движа. Само дрезгаво стенание се изплъзва от устните ми. Удоволствието е толкова силно, почти болезнено.  Извивам се конвулсивно в ръцете ти. Човек би казал, че искам да се освободя. Вкопчвам се в теб и тялото ми се устремява към екстаза, който предусещам...

Губя престава за времето. Ръцете ми се заравят в косата ти. Възвръщам се към себе си. Усещам лицето ти на корема си. Ръцете ти отново галят гърдите ми. Устните ти отново се плъзгат по тялото ми, нагоре към  гърдите. Устните ни пак се намират. Чувствам те. Искам те в мен. Но ти продължаваш да ме галиш. Ръката ти внимателно се плъзва между бедрата ми, но не се смущавам. Копнея за ласките ти. Извивам се и те притискам към себе си, показвам ти желанието си. Докосвам хълбоците ти. Галиш бедрата ми. Беззвучно те моля да ме обладаеш. Откликваш. Навлизаш в мен бавно. Сливаме се. Поглъщам те с устни, милвам те. Стена все по-силно. Дори не се страхувам, че това може не е редно. Топлина и светлина се разливат по цялото ми тяло до върховете на пръстите и в същото време, слабините ми изгарят. Виждам те през мъгла. Извивам гръб, напълно погълната от усещанията, които изригват с пълна сила. Следвам твоя ритъм и въпреки пълната си голота се чувствам напълно неуязвима. Обичам те.

 



Тагове:   камината,


Гласувай:
0



Следващ постинг

1. assssss - Haresa mi
25.07.2008 19:41
Haresa mi;0

; ))
цитирай
2. zeus - assssss
26.07.2008 14:07
Оооооооо ти да видиш на мен как ми хареса ;))))
цитирай
3. assssss - Като го четох
26.07.2008 19:28
ми се стори истинско,неподправено,преживяно.
Добро начало.
Успех!

; )))
цитирай
4. zeus - assssss
28.07.2008 17:00
Благодаря, истинско, истинско! :))
цитирай
5. анонимен - viki11
12.08.2008 22:06
Прекрасно! Просто прекрасно!
Аплодисменти!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zeus
Категория: Лични дневници
Прочетен: 281837
Постинги: 28
Коментари: 148
Гласове: 2352
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031