Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.07.2009 22:44 - Терасата
Автор: zeus Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9585 Коментари: 3 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Няма никой наоколо. Слънцето се е издигнало високо в небето и нагрява камъните. Близкото езеро блести като сребро. На изток се шири низината, потънала в зеленина. На север се издигат планините – диви и непристъпни. Ако не се мярка по някоя птица в небето, човек би казал, че сме сами в целия свят.Като си заслушам долавям далечния шум на водопада. Облягам се на топлите камъни и се взирам. Вятърът гали кожата ми. Сгорещена от слънцето и милвана от вятъра. Поглеждам те. Дали усещаш същата милувка? Усещаш ли колко вълнуващо ми действа?Погледът ми се спира за дълго на теб. Раменете ти. Ръцете.Гледам те как повдигаш глава, докосваш пръстите си и се смееш на това, което направихме долу. Усещаш, че те наблюдавам. Усмихвам ти се.

Усещаш ли? – питам те.

Какво да усещам?

Мили мой...

Откъде се взе този глад за близост? От топлия камък? От слънцето по кожата ми? От милувките на вятъра? Няма значение. Желанието ме изпълва.

Обвивам ръце около врата ти и се повдигам на пръсти, за да те целуна. Не се стягаш. Усещам, че ме притискаш към себе си. Устните ти са сладки от сметаната. Когато усещам вкуса им, всичко в главата ми изчезва. Потисканото желание се надига по-мощно в мен и веднъж отприщено, завладява цялото ми същество. Тялото ми пулсира.

Чувствам страх и колебание. Търся твоята увереност, за да се облегна на нея.

Устните ти са топли, меки и обичащи. Сърцето ми се свива сладостно. Целувката ни става по-уверена, по-страстна и скоро, много скоро вече не ми е достатъчна.Устните ми обхождат лицето ти, спират се на извивката над веждите.Целувам клепачите ти, след това крайчица на устните.Прокарвам език по очертанията им да обера и последните следи от вкуса на сметаната. Вкусвам ги със жажда. Обичам устните ти. Много ги обичам. В същото време ръцете ти се плъзват по гърба ми, притеглят ме по-близо. Усещам ударите на собственото си сърце. Откога копнея за прегръдката ти. Под устните ти усещам как се отделям от земята.

Сама разтварям роклята си. Червенината плъзва от страните ми по шията, надолу към гърдите. Чуваш приглушения ми стон, помагаш ми с роклята ми и дланите ти обхващат бедрата ми, плъзват се по тялото ми и спират върху гърдите ми. Пръстите ти леко галят върховете им, които стават чувствителни до степен, че искам да извикам от пронизалото ме сладостно усещане.

Обливат ме все по-бурни вълни на желание, дишането ми се накъсва от сподавени стонове, а тялото ми става все по-отзивчиво.

Прикована в прегръдката ти, усещам как желанието ти нараства и настойчиво притискам тялото си към твоето. Устните ми се откъсват само за миг и отново се сливат с твоите. Дишаме еднакво. Плъзгам ръце по теб и усещам всеки мускул под пръстите си.

Устните ми проследяват чертите на шията ти, краката ми изневеряват и се облягам на теб.

Желая те. Не мога да се откъсна от теб. Пръстите ми галят устните ти. Потръпвам под ръцете ти. Желанието ми е много силно. Буквално пронизва тялото ми. Слабините ми пулсират. Искам да се любим.

Дланите ми се плъзгат по кожата ти. Галя бедрата ти. Желая те със страст. С чувство на преклонение целувам раменете ти. Усещам как потръпваш от допира ми. С въздишка прилепям устните си към гърдите ти.

Ръката ти се плъзва между бедрата ми и аз поемам дълбоко дъх. Жадувам тази ласка. Затварям очи и се притискам още по- силно към теб, когато усещам как пръстите ти бавно ме изучават и навлизат в мен. Пулсиращата във вътрешностите ми топлина разпръсва болезненото напрежение във всяка част от тялото ми. Извивам се към ръката ти и се отдавам на удоволствието, което ми носиш. Това е блаженство. Лицето ми пламти, устните ми са влажни, а очите ми изглеждат мътни.

Закопнявам да те докосвам така както ти ме докосваш. Галя лицето ти с върховете на пръстите си. Устните ни се търсят. Ръцете ми се плъзгат по тялото ти. Милвам гърдите ти, опиянена от реакцията на кожата ти. Навеждам се и проследявам очертанията им с устни, с език.Възбудата ми нараства с всяко наше докосване.

Притискам устни към стомаха ти. В този момент докосваш с пръсти гърдите ми и искра пронизва цялата ми тяло. Вкопчвам се в раменете ти и притискам лице към корема ти, за да уталожа болезнената тръпка.

Спускам ръка към слабините ти. Усещам, че също си възбуден и това ме разпалва още повече. Галя те. Това ме кара да изпитвам невероятно удоволствие. Емоцията ми пречи да изпитвам неудобство. Докосвам те нежно. Обхващам те с пръсти. С устни. Езикът ми открива вкуса ти. Оставяш се на ласките ми. Искам да ти доставя удоволствие. Твоя съм.

Самообладанието ме напуска. Дишането ми е трескаво. Ти ме привличаш към себе си.Тялото ми е топло и нетърпеливо. Устните ми захапват нежно кожата ти, ръцете ми те обичат. Желая те безгранично. Единственото нещо, което има значение в този миг е близостта ти. Чувствам се напълно безпомощна. Вземаш ме в прегръдката си и като в бълнуване усещам как проникваш в мен. За миг застиваме така. Въздишката ми на удоволствие прераства в стон на нетърпение.Вкопчела съм се в теб като единствена опора в състоянието на всепоглъщаща лудост. Усещам как се движиш. Отговарям на ритъма и тялото ти с копнеж. Огънят в нас се разгаря и ни поглъща. Викът, който се изтръгва от устните ми на най-високото разпръсва светлина пред очите ми, по-силна от слънцето, което огрява терасата.


image


Тагове:   еротика,


Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. barefoot - :))
20.07.2009 08:38
Welcome back!
цитирай
2. анонимен - Лютеница
20.07.2009 23:42
До около петият месец от вътреутробното ти развитие си била носена от динозавър, пчела или друго могъщо същество, след което лястовица посредством поленов прашец те е пренесла в майка ти. Ако искаш да научиш повече за себе си:

naugula.blogspot.com
цитирай
3. assssss - Здравей,отново!
01.08.2009 00:14
Радвам се,че пишеш пак;))
А постинга..супер е!Горещ..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zeus
Категория: Лични дневници
Прочетен: 282091
Постинги: 28
Коментари: 148
Гласове: 2352
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930